Nie je úplne bežné, že si naše aktivity všimnú médiá. Jednak na Slovensku máme malé pokrytie lokálnymi médiami a ak aj existujú, tak ich záujem o „menšinové“ športy je veľmi podobný záujmu masmédií. Čiže minimálny, takmer žiadny. A čiastočne chyba je aj na strane Zväzu, pretože pokiaľ viem, tak to doposiaľ nikto neriešil. Ani na strane organizátora pretekov a ani na strane Zväzu.
Opačná situácia je na druhej strane rieky Moravy. Jednak lokálne médiá pracujú lepšie a viac sa zaujímajú o dianie vo svojej lokalite a aj česko-moravskí „vojáci v záloze“ sa snažia o svojich aktivitách médiá viac informovať.
Preto vám dnes môžme ponúknuť ešte jeden návrat k medzinárodným pretekom Brno-Praha-Bratislava 2019 v podobe peknej reportáže, ktorú spravila lokálna Vyškovská TV.
Jedna z úloh, ktorú si na seba vzalo nové vedenie SZVvZ zvolené na ostatnom Sneme, bolo zameranie sa na oblasť marketingu a komunikácie. Táto oblasť bola pre Zväz doposiaľ zakliatou komnatou. V novom Prezídiu vznikla pozícia viceprezidenta pre marketing a komunikáciu a rozpracovala sa podrobná marketingovo-komunikačná stratégia, dá sa povedať, že takmer až na korporátnej úrovni.
Jednou z kľúčových oblastí, s ktorými táto stratégia uvažuje, je aj spolupráca s lokálnymi médiami, predovšetkým pri väčších a významnejších podujatiach. Takýmito sú majstrovstvá Slovenska, či medzinárodné preteky, alebo inak významné pohárové preteky.
Zdroj: Vyškovská TV